Vi søker Operations Executive

Søknadsfrist:
25. november

Arbeidssted:
Oslo

Publicis er en av Norges ledende byrågrupperinger med 200 ansatte som jobber i byråene Starcom, Kitchen, og MSL. Globalt er Publicis representert i 130 land og har 85.000 ansatte. Vi er kjent for å være nyskapende og sterke faglig innenfor våre kjerneområder strategisk rådgivning, teknologi, kreativitet og innhold. Hvert av byråene jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, både hver for seg og sammen som én gruppe gjennom det vi kaller for «Power of One».  

Søknadsfrist: 25. november – søknader vurderes også fortløpende

Spørsmål om stillingen sendes til Rebekka Aas-Engelstad
Operations Manager. Tlf 48 23 38 02

Søknader og CV sendes HR v Beate Nybakken

Send søknad

  • Opplæring av nyansatte i ERP-systemet Marathon og mediebyråets økonomi  
  • Oppfølging av avstemming, mediedifferanser og potensielle risikoområder  
  • Vedlikehold og videreutvikling av Marathon
  • Sparringspartner for økonomiavdelingen og kundeteamene  
  • Oppfølging av rutiner og prosesser på kunder  
  • Implementere og vedlikeholde rutiner for internkontroll og internrapportering  
  • Bidra til håndtering, vedlikehold og videreutvikling av rapporter og verktøy  

Oppgaver og ansvar inkludert, men er ikke begrenset til:

Som Operations Executive vil du sitte i bindeleddet mellom økonomiavdelingen og kundeteamene i mediebyrået. Du vil derfor være i daglig kontakt med alle deler av selskapet, og bidra med det vi kaller "brilliant basic"; at den daglige driften av byåret fungerer optimalt.

Stillingen rapporterer til både Økonomisjef og Operations Manager, med Operations Manager som fagansvarlig med mandat over alle prosesser i stillingen    

  • Høyere økonomisk/administrativ utdannelse
  • Erfaring fra Marathon ønskelig
  • Erfaring fra mediebyrå ønskelig
  • God regnskapsforståelse
  • Gode kunnskaper i Excel  
  • Svært god i skandinavisk og engelsk (muntlig og skriftlig)

Kvalifikasjoner:

  • Analytisk, strukturert og nøyaktig
  • Selvstendig og initiativrik med god gjennomføringsevne
  • Flink til å skape relasjoner og er uredd
  • God systemforståelse
  • Gode samarbeidsevner
  • Du trives godt med både operative oppgaver (rutineoppgaver) og større utfordringer  

Personlige egenskaper:

I Publicis vil du få en variert og spennende hverdag, i et selskap med høy puls. Du vil bli del av et svært godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger, hvor faglig engasjement og nyskapende ideer blir høyt verdsatt. Vi kan tilby et kreativt og kompetent miljø, med en rekke spesialister innenfor hele kommunikasjons- og markedsføringsfaget. Vi er alltid åpne for nye ideer for hvordan ting kan gjøres bedre og dine tanker vil bety noe.   

Vi vil gi deg muligheten til å utvikle deg gjennom dyktige kollegaer, kurs, og tverrfaglige samarbeid.  

Du får også oppleve våre sosiale lunsjer med mat fra kokkene på huset, sosiale tilstelninger, bordtennis- turneringer og turer, for å nevne noe.

Hos oss blir du en del av et internasjonalt miljø og et felleskap med ulike perspektiver og evner. Vi står sammen og spiller hverandre gode «en for alle, alle for en».

Vi liker det flatt og her er alle i samme båt, uavhengig om du er nyansatt eller senior. Og ikke minst, vi liker å ha det moro på jobb!

Hva kan vi tilby deg som medarbeider:

Publicis er en av Norges ledende byrågrupperinger med 200 ansatte som jobber i byråene Starcom, Kitchen, og MSL. Globalt er Publicis representert i 130 land og har 85.000 ansatte. Vi er kjent for å være nyskapende og sterke faglig innenfor våre kjerneområder strategisk rådgivning, teknologi, kreativitet og innhold. Hvert av byråene jobber med flere av Norges mest toneangivende kunder, både hver for seg og sammen som én gruppe gjennom det vi kaller for ”Power of One”.

Om Publicis

HER FINNER DU OSS

Apotekergaten 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA