Vi har kåret Mediastar for Q4

3. februar 2023

Her er kravene til de som nomineres til kvartalets mediastar:

En mediepartner som utmerker seg ved gjennomgående kvalitet i alle deler av leveransen. Personen som nomineres har bidratt på følgende områder:

Løsning – han/hun/hen har levert en god løsning med tydelige mål og innsikt i bunn. Om det er levert et forslag til måling er dette også et stort pluss. Noen ganger er det å gå den ekstra mila for kunden det vi trenger og dette er også nominasjonsverdig.

Innovasjon – han/hun/hen viser god originalitet og kreativitet i arbeidet

Tusen takk for engasjementet i 2022 på Mediastar. 😊 Vinneren for Q4 i 2022 er Hanne Pedersen fra Schibsted.

Fra begrunnelsen: Hanne leverer alltid, og går gjerne en ekstra mil eller to for at vi skal få til best mulige løsninger på vegne av kunden. Hun ligger alltid i forkant, følger opp, setter på nok og riktige ressurser, samt at hun alltid er opptatt av levere på kundens mål og ambisjoner. Samarbeidene med Hanne går sømløst for seg, og er det noe vi ikke har en løsning på så finner hun nye veier for å komme i mål. Hun selger ikke for å selge, og det legges mye i å levere løsninger av god kvalitet. Det er sånne samarbeidspartnere vi setter høyt hos oss.

Hanne sier selv følgende: Tusen takk for denne utmerkelsen! For en hyggelig overraskelse. Den verdsetter jeg høyt, og er samtidig veldig takknemlig for at jeg får jobbe med så mange flinke og hyggelig mennesker i Publicis. Tusen takk!

Smile, Sky, Plant, Building

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER