Nysgjerrig på siste nytt fra huset?

Her kan du være flue på veggen så lenge du vil – enten du vil ha fag eller gossip.

erikas corner

Si hei til Kitchen sin Head of planning, Erika Brenner! Hver måned vil hun dele verdifull innsikt med oss fra markedsføringsfaget, kundearbeid eller trender innenfor reklame og mediebransjen.

Hair, Smile, Sleeve, Gesture, Happy

LES SAKEN PÅ KAMPANJE.NO

På huset | 1. desember 2022

Publicis og Finansforbundet forlenger etter 12 år: - Slår egne rekorder ukentlig

Takk for tilliten, Finansforbundet!

Smile, Outerwear

Følg oss på instagram her

Nyhet | 1. desember 2022

I dag (1. desember) lanseres Publicis sin helt egen instagram. Gå inn for å se vår CEO Peders velkomstvideo, og flere spennende kundeprosjekter.

Vi lanserer ny instagramkonto!

På huset | 1. desember 2022

I historiens første Anfo Martech awards kliner vi til med gull for Nille på søk, og sølv i sosiale medier for Ruter. Sist men ikke minst har vår Martech & Adops-ansvarlig Sara Saeme vært en viktig bidragsyter i juryen. Tusen takk til alle som har lagt inn arbeid bak jobbene og casene som ble sendt inn i år.

Rett til topps i Anfo Martech awards

Material property, Brown, Font

Les mer

Har du mobil fra Samsung Galaxy s22-serien? Vår influenceransvarlig Ida Tabak har et spennende samarbeid med vår kunde Samsung om å designe mobildeksler sammen med influencer Nina Sandbeck. Perfekt til mannen (eller kvinnen) som har alt, eller til deg som sliter med å få mobildekselet til å matche resten av garderoben. Ida& co har stått for så og si alt i dette samarbeidet, godt hjulpet av Publicis Studio som står for foto, redigering, styling og make-up. Løp og kjøp!

Årets julegavetips

Nyhet | 15. desember 2022

Material property, Skin, Lip, Eyebrow, Eyelash, Smile, Sleeve, Pink

– Det er mye vitalitet i byrået om dagen og dette er et resultat av langsiktig arbeid og et meget godt lagspill av alle de flinke folka i Publicis Starcom, forteller Camilla Halleraker, Chief media & Byråleder Starcom.

Publicis Starcom til topps i Recmas siste byråvurdering

På huset | 16. desember 2022

Font

Se årets julekort til alle våre flotte kunder og samarbeidspartnere.

God jul!

På huset | 21. desember 2022

Font

Les mer på kampanje.no

Nyhet | 26. oktober 2022

Publicis vokser på innhold - henter fra Schibsted, Mastiff og JCP

fagfolk fra øverste hylle på plass i shift

Luggage and bags, Smile, Tartan, Sleeve, Bag, Tree, Travel

Da er nyheten ute – Starcom har flest på shortlist ved INMA Performance Awards, med hele 12 nominasjoner. Helt enormt bra jobba!

På huset | 14. oktober 2022

INMA PERFORMANCE AWARDS SHORTLIST

På huset | 24. oktober 2022

Vi er stolte av at vi i dette året toppet med flest nominasjoner i konkurransen, hele 12 stykker.

INMA Performance Awards resultater

En gruppe mennesker ser på en presentasjon av prisen til Nille-kampanjen

SLIK SAMLET VI TRE BYRÅER RUNDT ETT KJØKKENBORD

Veien til Publicis

ARTIKKELSERIE

Natural environment, Brown, Ecoregion, Erg

VG

The American researchers analyzed images of the brains of nearly 2,000 nine- and ten-year-olds and compared them with cognitive tests of the children with tasks that focused on memory and impulse control.

The children who usually played for more than three hours were faster and more precise in all the cognitive tasks they were given than the children who never played. Brain activity in the front part of the brain was also higher in those who played a lot.

Nine out of ten children and young people are gamers, according to the Norwegian Media Authority. In the past, people have mostly been concerned with investigating negative factors linked to gaming, such as aggression, gaming addiction and psychological difficulties. There is a need for a more balanced perspective.

November 2022

Ny studie: Barn som gamer har bedre husk - VG

Jeans, Smile, Table, Couch, Tableware, T-shirt, Sharing, Comfort

GWI

We’ve trawled through our data, and pored through the numbers. Here we present to you the most need-to-know trends for anyone looking to understand the consumer mindset in the year ahead.

We seem to be surrounded by crises right now, each of which can be understood using objective measurements and scales like GDP, CPI, global temperature, and loss of life. But different groups and cultures internalize the world around them in different ways, leading to different outcomes.

What we give you here is the subjective side of things: how do consumers feel about these crises? What’s the deeper impact on people’s worldviews and priorities? What are they doing differently as a result?

Desember 2022

Connecting The Dots - The Consumer Trends To Know For 2023 (GWI)

Audio equipment, Performing arts, Microphone, Megaphone, Music, Entertainment

NOVEMBER 2022: Let the kids play!;)

desember 2022: Global consumer and marketing trends for 2023

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER