Reklame og kreativitet
Publicis Kitchen jobber med medienær, virkemiddeluavhengig og forretnings-relevant kreativitet. Som partner for vekst og endring for kundene våre, leverer vi innsikt, merkevare- og kommunikasjonsstrategi, kreativ konseptutvikling og kampanjer, produksjon og distribusjon. Alt i tett samarbeid med resten av huset.

Med spesialistkompetanse innen alle deler av mediemangfoldet og alle deler av kundereisen, er vi i stand til å tilnærme oss muligheter og utfordringer med kreativitet som virkemiddel, på en måte få andre kan.
Medinært og målgruppeorientert
Vi ser oss ikke primært å være i reklamebransjen, men i vekst- og endringsbransjen. Kreativitet i enhver form, reklame eller på andre vis, er en investering mot en måloppnåelse. Derfor skal du forvente av oss at vi setter oss inn i forretningen eller behovet ditt, tar eierskap til målene, og leverer og beviser effekt av investeringene.
Ettersom effekt er hele hensikten med alt vi gjør, har vi faktisk skrevet en hel bok om det: Effektboken
Forretningsrelevant
Vi jobber etter filosofien "Creativity Fueled by Facts". Det betyr at vi ikke skal tro, føle eller mene - vi skal aller helst vite!
Vi jobber basert på fakta om og innsikt i målgruppe, forretning, kategori og merkevare, sikrer tydelige og relevante merkevarer, og kreative løsninger som får mennesker til å endre holdninger og handlinger.
Creativity fueled by facts
Kreativitet som virkemiddel kan ikke begrenses til å løse ut medieplaner og medieflater.
Gjennom å jobbe mål- og kundereiseorientert kan en kreativ idé vel så gjerne komme til utrykk gjennom tjenester, handlinger, aktiviteter, produktforbedringer eller andre løsninger som påvirker hvordan mennesker forholder seg til en merkevare, sak eller selskap – forutsatt at man kommer inn tidlig nok i prosessen.
Virkemiddeluavhengig
Vi har lenge utviklet og investert i løsninger som gjør at vi ved hjelp av AI og teknologi kan
effektivisere produksjonen vår på en måte som sparer tid, fjerner feilkilder og legger til retter for dynamiske og skalerbare kommunikasjonsuttak på tvers av annonseflater og kundereisen. På den måten er vi i stand til å øke både effektivitet og effekt av markedsinvesteringene.
Teknologi og innovasjon
For å levere store, integrerte kampanjer, og på en god måte forvalte våre kunders markedsinvesteringer, legger vi mye ære og strukturkapital i å levere på til rett tid, rett kvalitet og på budsjett.
Brilliant Basic
Lyst til å slå av en prat?
Odd Rune Farsund
Managing director Kitchen
oddrune.farsund@publicis.no
(+47) 905 44 201

Thomas Askim
Creative director
thomas.askim@publicis.no
(+47) 993 26 317

Hans Martin Rønneseth
Creative director
hans-martin.ronneseth@publicis.no
(+47) 465 03 945

HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER
HER FINNER DU OSS
Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo
(+47) 906 34 400
hei@publicis.no
Org nr: 985 087 776 MVA
FØLG OSS I SOSIALE MEDIER
