Jobber du for en hjertesak som fortjener mer oppmerksomhet?

Publicis Norge har over 200 engasjerte fagfolk innen reklame, media, teknologi og PR. Hos oss er det alltid rom for viktige hjertesaker. Derfor setter vi av tid og midler til minst én utvalgt aktør som får en kampanje helt gratis!

Her er greia: Svar på spørsmålene våre nedenfor innen 28. februar, så er det kanskje din sak som blir vår hjertesak!

Vi jobber med å behandle årets hjertesaker og tar kontakt med alle mot slutten av mars.

Sleeve, Balloon, Gesture
Human body, White, Black, Plant, Neck, Sleeve, Table, Font, Line, Headgear

Q

A

?

?

?

?

?

?

?

?

?

&

Hvem kan søke?
Du må ha et organisasjonsnummer og en fysisk eller digital tilstedeværelse. Du bør ikke være tilknyttet et kommunikasjonsbyrå og må være politisk og religiøst uavhengig.
Hva slags utfordring kan jeg sende dere?
Utfordringen må kunne adresseres med reklame og kommunikasjon som største virkemiddel!
Hva tilbyr dere?
Vi er et kommunikasjonsbyrå som jobber på tvers av kreativ kommunikasjon, produksjon, PR og media. Vi dedikerer ressurser til gjennomføringen, og vårt mål er å bruke dette best mulig til å løse utfordringen til den hjertesaken vi velger!
Når vil kampanjen bli gjennomført?
Kampanjen må gjennomføres i løpet av 2024.
Koster det noe?
Det skal ikke koste noe å være vårt pro bono-prosjekt!
Hvor mange blir valgt?
Vi velger i utgangspunktet en hjertesak i året, men med mulighet for flere.