Effektboken: Om Ă„ lage reklame som virker

Boken som gir deg 10 grunnleggende regler for Ă„ lage reklame som virker.

Det er vanskeligere enn noen gang Ă„ vĂŠre reklamekjĂžper. Det er flere valgmuligheter, mer stĂžy rundt hva som virker, og mindre tid til Ă„ lykkes enn noen gang fĂžr.

Effektboken er et praktisk anvendbart verktĂžy for Ă„ gjĂžre de grunnleggende tingene riktig, og illustrerer dette ved Ă„ drĂžfte hva som beviselig fungerer best. Boken oppsummerer best practice fra anerkjente kilder, og eksemplifiserer disse med caser fra ANFO og STELLA.

I tillegg gjÞr forfatterne, i samarbeid med ANFO, rede for de overliggende trendene og utviklingen i norske effektcaser fra 2008 til 2019. Boken om effekt gir dermed en god oversikt over hvordan norske byrÄer og annonsÞrer jobber for Ä skape stÞrst mulig effekt.

LAST NED BOKEN

HER FINNER DU OSS

Apotekergata 12, 0180 Oslo
Postboks 131, Sentrum, 0102 Oslo

(+47) 906 34 400
hei@publicis.no

Org nr: 985 087 776 MVA

FØLG OSS I SOSIALE MEDIER